A kiválasztott terméket – termékeket tegye a kosárba, majd menjen a pénztárhoz. Ezután regisztrálja magát rendszerünkbe és adja meg a vásárláshoz és a szállításhoz szükséges adatokat.
- A vásárlást követően kapni fog egy e-mailt, amely tartalmazza a vásárlás adatait, illetve, hogy a megrendelés folyamatban van.
- Amennyiben rendelését átnéztük és elfogadtuk, úgy kap erről egy visszaigazoló e-mailt.
- Végül kap egy e-mailt, amiben arról tájékoztatjuk, hogy a csomagja feladásra került.
Általános tudnivalók
A megrendelések feladása A MUFFINKLUB áruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges amuffinklub.hu webcímen.
A MUFFINKLUB webáruházban vásárláskor regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az itt közölt feltételek érvényesek. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat harmadik félnek nem adja ki. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a fiók adatok részben.
- Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt.
Szállítási és fizetési feltételek
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön 1-10 napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át a Magyar Posta képviselőjétől. Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni. Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. A jegyzőkönyvet a kézbesítő személlyel közösen kell felvenni és az átvételi elismervényre feltüntetni.
Szállítási mód:
A csomagokat a Magyar Posta Zrt. végzi. A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. A rendelt termék személyes átvételére is lehetősége van üzletünkben előre egyezetett időpontban: ilyenkor szállítási költség nem keletkezik.
Magyar Posta Zrt.-vel történő szállítás esetén:
Árak az ÁFA-t tartalmazzák
6999 Ft-ig | 7000-14999-ig | 15000-19999 Ft | 20000 Ft-tól | |
Utánvéttel | 1 290,00 Ft | 990,00 Ft | 490,00 Ft | 0,00 Ft |
– a Magyar Posta Zrt. érvényes díjszabása letölthető itt.
Fizetési mód:
– Utánvét: fizetés az áru átvételekor készpénzben történik. A fizetést Ön a Magyar Posta Zrt. alkalmazottjával intézi.
Szavatosság
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX. 10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Az elállás joga
Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szerint a fogyasztó a szerződéstől a termék átvételének napjától 15 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a vállalkozás köteles a vevő által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul visszaszolgáltatni.
A TwoDit Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni, a nem megfelelő használatból eredő kárát érvényesítheti a vásárlón. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A TwoDit Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A termék visszaszolgáltatása történhet telephelyünkre (6727 Szeged, Vadas Márton utca 54/2. nyitva tartás: hétfőtől-péntekig 09:00-18:00, szombaton 9:00-13:00) történő személyes visszajuttatással vagy bármely futárszolgálattal a fenti címre történő visszaküldéssel. A vásárló kérésére, kollégáink gondoskodnak a visszaszállítás bonyolításáról, ügyfeleink ilyen irányú igényüket ügyfélszolgálatunkon jelezhetik.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a 17/1999. (II.5.) számú Kormányrendelet rendelkezéseinek értelmében, az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható: Olyan termék esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a vevő már felbontotta.
Ha Ön megrendelt cégünktől egy terméket vagy termékeket, és mégsem szeretné, hogy eljuttassuk Önhöz, kérjük, e-mailben vagy telefonon, értesítsen bennünket, és mi a megrendelését töröljük
Nézze meg áruházunkat
Sok sikert és édes pillanatokat kívánunk termékeinkhez!